فروشگاه اینترنتی دناما عرضه کننده قطعات انواع بیل مکانیکی،دوسان،کوماتسو،هیوندای

معرفی شرکت کوماتسو

مقالات

18 جولای 2017 5427 بازدید
فروشگاه اینترنتی دناما عرضه کننده قطعات انواع بیل مکانیکی،دوسان،کوماتسو،هیوندای
بیل کوماتسو

معرفی شرکت کوماتسو

شرکت ماشین آلات راهسازی کوماتسو با تکیه بر دانش فنی خود توانسته است در تولید ماشین آلات راهسازی و انواع بیل مکانیکی ، لودر ، بلدوزر و … پیشرو باشد. در حال حاضر محصولات شرکت ژاپنی کوماتسو در حوزه راهسازی در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

معنی کوماتسو:

کوماتسو (به ژاپنی: コマツ) شرکت صنایع سنگین ژاپنی است که به‌ عنوان یکی از بزرگترین سازندگان بولدوزر ، بیل مکانیکی و لودر در کنار برند هایی همچون کاترپیلار ، دوسان ، هیتاچی و هیوندای در جهان شناخته می‌شود.

تاریخچه شرکت کوماتسو :

مدیریت مرکزی شركت كوماتسو در سال ۱۸۹۴ با شروع فعاليت شركت معدني Takeuchi آغاز شد و شكل گيري اساسي و گسترش آن در سال ۱۹۱۷ در حین جنگ جهاني اول اتفاق افتاد و در همان زمان واحد توليدات آهني و تجهيزات معدني و ابزارآلات توسعه يافت. در سال ۱۹۲۱ کوماتسو از شرکت معدنی Takeuchi  جدا شد و نام كوماتسو به صورت رسمي برای اين شركت انتخاب شد. در همان سال حوزه فعاليت توليدات ریخته‌گری از تجهيزات و ماشين آلات راهسازی معدني كاملاً جدا شد.

از جمله دیگر وقایع تاریخی شرکت کوماتسو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سال 1924: تولید اولین دستگاه پرس ورق فولادی 450 تنی
  • اکتبر سال 1931: تولید اولین تراکتور زنجیری
  • جولای سال 1934: اولین عرضع در بورس توکیو (با قیمت اولیه: JPY85.50)
  • ژانویه سال 1943: تولید اولین نمونه بلدوزر
  • ژانویه سال 1953: تولید اولین لیفتراک
  • سال 1965: تولید اولین نمونه لودر
  • اکتبر سال 1968: تولید اولین بیل مکانیکی
  • ژوئن 2008: تولید اولین بیل مکانیکی هایبریدی

محصولات شرکت کوماتسو Komatsu :

کمپانی كوماتسو يكي از بزرگترين توليدكنندگان تجهيزات معدني و راهسازي در جهان مي باشد كه بالغ بر از۷۰% درآمد آن حاصل از فروش تجهيزات معدني و راهسازي شامل بلدوزر، دامپتراك، بيل مكانيكي، سنگ شكن، گريدر ، جرثقيل، دستگاه هاي حفرتونل و لودر چرخ لاستيكي و زنجيري است، كوماتسو همچنين بخش وسیعی را به توليد تجهيزات الكترونيكي اختصاص داده است.

در اين تجارت كه ۷% درآمد كل كوماتسو را شامل مي شود مي توان به:توليد حيطه وسيعي از محصولات ديگر از قبيل پرسهاي فرج، ماشينهاي توليد ورق ، ماشين ابزارها، ليفتراک ها، و دستگاه هاي مرتبط با نظاميان و تجهيزات دفاعي و واحدهاي بازيافت و سازه هاي دفتري پيش ساخته و حتي تجهيزات نيروگاهی خارجی اشاره كرد.

کوماتسو ژاپن

ماشین آلات راهسازی شرکت کوماتسو:

اگر چه بيشتر واحدهاي توليدي كوماتسو در ژاپن واقع اند وليكن اين شركت داراي واحدهاي توليدي و خدماتي و فروش در كشورهاي ديگر نيز مي باشد كه برخی از آنها در ايالات متحده آمريكا ،كانادا ، مكزيك، برزيل، انگلستان، ايتاليا، آلمان ،اندونزي، چين ،تايلند، هند و تايوان واقع مي باشند.

كوماتسو داراي شركتهاي اقماري( Joint –Venture ) مي باشد كه شركاء تجاري خارجي و داخلي در اقصي نقاط دنيا دارد كه از آن جمله مي توان به Cummins Inc در ايالات متحده آمريكا و Bangkok motor works co. تايلند و Larsen & Toubro هند و Ushio Inc اشاره كرد .

تامین قطعات یدکی اصلی:

شرکت دناما افتخار دارد محصولات شرکت کوماتسو و همچنین لوازم یدکی اصلی شامل قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ، انواع لوازم لودرهای کوماتسو ، لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و…. را با بهترین کیفیت و اصالت در اختیار مشتریان و صاحبان صنایع سنگین در کشور قرار دهد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. سعید
    سعید اکتبر 21, 2021

    بنظر من کوماتسو برترین و بهترین شرکت سازنده ماشین آلات معدنی هستش 👌💞

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *