فروشگاه اینترنتی دناما عرضه کننده قطعات انواع بیل مکانیکی،دوسان،کوماتسو،هیوندای
فروشگاه اینترنتی دناما عرضه کننده قطعات انواع بیل مکانیکی،دوسان،کوماتسو،هیوندای
بیل مکانیکی هیتاچی فروشی

ماشین آلات راهسازی شرکت هیتاچی

شرکت ماشین آلات راهسازی هیتاچی فعالیت خود را در زمینه های مختلف از قبیل:تولید ماشین آلات راهسازی،تولید قطعات ماشین آلات راهسازی و تولید لوازم الکترونیکی و موتوری از کشور ژاپن آغاز کرد و بیل های مکانیکی ، لودر و … برند هیتاچی در حال حاضر با فروش خوب در سطح جهان روبه رو شده اند.

آشنایی با شرکت هیتاچی:

هیتاچی، (به ژاپنی: 株式会社日立製作所) شرکت چند قسمتی و چندملیتی ژاپنی خدمات مهندسی و صنایع الکترونیکی است، که بطور عمده در زمینه‌های تولید لوازم الکترونیکی، رایانه ها  و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت می‌نماید.

کلمه هیتاچی در زبان ژاپنی از دو قسمت تشکیل شده است؛ «هی به‌ معنای خورشید و تاچی به‌معنای طلوع» که در مجموع، معادل فارسی آن «طلوع خورشید» است و به پرچم آفتاب‌ تابان، امپراتوری ژاپن اشاره می‌کند.

موسس شرکت هیتاچی:

شرکت  چند منظوره و بین‌المللی هیتاچی توسط مهندس نامیهی اودیرا در سال ۱۹۱۰ تاسیس شد. اودیرا از توانایی‌های مهندسی جدید خود بهره و موتورهای الکتریکی با توان پنج اسب بخار ساخت که از نظر کیفیت و طول عمر، با نمونه‌های وارداتی در ژاپن، رقابت می‌کرد.

هنگامی که این موتور در معدن به خوبی از عهده کارها برآمد، اودیرا اقدام به فروش آن ها کرد ولی تا زمان جنگ جهانی اول نتوانست مشتری‌ های مناسبی را بیابد. در دوران جنگ جهانی اول یکی از معروف‌ ترین شرکت‌ های ژاپنی تقاضای ساخت سه توربین را به شرکت زیمنس SIEMENS آلمان داد و به دلیل محدودیت‌ هایی که جنگ به وجود آورده بود این شرکت راه بهتری به جز مراجعه به هیتاچی نداشت.

اودیرا تمام تلاش خود را به کار برد و ژنراتورهای ۱۰هزار اسب بخاری را در پنج ماه آماده تحویل کرد و آن شرکت تحت تاثیر قرار گرفت و تجهیزات دیگری را به اودیرا سفارش داد که لازمه این مبادله، تاسیس شرکت هیتاچی توسط اودیرا بود. در دهه ۱۹۲۰ هیتاچی تولیدات خود را برای پاسخ به نیازهای اقتصاد رو به رشد ژاپن گسترش داد و از راه تصاحب دیگر کمپانی‌ ها، این شرکت به بزرگ‌ترین تولیدکننده پمپ، دمنده‌ها، تجهیزات مکانیکی و محصولات فلزی نظیر سیم‌های مسی تبدیل شد.

فعالیت شرکت هیتاچی:

دفتر مرکزی این شرکت در چیودا در توکیو قرار دارد. شرکت خوشه‌ای هیتاچی در ۱۱ حوزه دارای فعالیت است، که عبارتند از: سیستم‌های مخابراتی و سامانه‌های اطلاعاتی، لوازم و قطعات الکتریکی، سخت‌افزارهای رایانه‌ای ، سیستم‌ها و تجهیزات نیروگاهی، طراحی زیرساخت‌های شهری و صنعتی، صنعت خودروسازی، ماشین‌آلات سنگین و ماشین آلات راهسازی ، سازه‌های فلزی، فناوری هوافضا و ارائه خدمات مالی.

بخشی از سهام این شرکت در بازار بورس توکیو مبادله می‌شود، همچنین جزئی از شاخص نیکی ۲۲۵ و تاپیکس ۱۰۰ به‌شمار می‌آید. شرکت هیتاچی در سال ۲۰۱۲ در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ در رتبه ۳۸ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. همچنین در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰ نیز جایگاه ۱۲۹ از بزرگترین شرکت‌های عمومی را به خود اختصاص داد.

بيل هاي مكانيكي هيتاچي داراي كيفيت بسيار بالا بوده و سهم عمده اي از بازار جهاني را به خود اختصاص داده اند.

بازرگانی دناما افتخار دارد به عنوان واردکننده تخصصی قطعات دوسان و همچنین سایر ماشین آلات راهسازی به صورت سفارشی، در خدمت شما عزیزان باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. علیرضا
    علیرضا آوریل 29, 2021

    سلام..ایمیل اصلی خود شرکت هیتاچی رو میخوام ممنون میشم اگه بهم بدین ایمیل و

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *