فروشگاه اینترنتی دناما عرضه کننده قطعات انواع بیل مکانیکی،دوسان،کوماتسو،هیوندای
فروشگاه اینترنتی دناما عرضه کننده قطعات انواع بیل مکانیکی،دوسان،کوماتسو،هیوندای
بیل مکانیکی زوم لاین

ماشین آلات راهسازی زوم لاین

بیل مکانیکی زوم لاین

بیل مکانیکی زوم لاین:

بیل مکانیکی جزء پرکاربردترین ماشین آلات راهسازی می باشد که یکی از تولید کنندگان این ماشین حفاری شرکت زوم لاین مب باشد. بیل مکانیکی قابلیتهایی همچون میدان کاری وسیع و عمق حفاری زیاد بدون نیاز به حرکت دستگاه با قابلیت مانور و پایداری در محیطهای کاری مختلف داشته و هزینه های کارکرد کم نسبت به سایر ماشین آلات و قابلیت نصب تجهیزات جانبی متنوع با کارایی های مختلف از مزیت های استفاده از این دستگاه می باشد .

آشنایی با شرکت ماشین آلات راهسازی زوم لاین:

مجموعه زوم لایون با بیش از ۵۰ سال تجربه در زمینه طراحی مهندسی و ساخت ماشین آلات عمرانی  ، در سال ۱۹۹۲  ( با تغییر نام به صنایع ماشین آلات سنگین زوم لایون) در لیست مرجع بورس شرکت های بزرگ چینی قرار گرفت و در سال ۲۰۰۰ نیز وارد لیست بازار جهانی بورس هنگ کنگ گردید .

زوم لاین با سرمایه اولیه ۸/۱ میلیارد دلار ، متشکل از ۹ پارک صنعتی و با کارخانه ای با وسعت ۳ میلیون متر مربع ، از بزرگترین مجموعه های پیشرو در زمینه تولید ماشین آلات به صورت تخصصی ، در زمینه تحقیق و نیاز بازار تولید ابزار آلات و تکنولوژی پیشرفته شامل مهندسی انرژی  ،  محیط زیست و حمل و نقل جهت پروژه های عمرانی می باشد . همچنین این شرکت در سال ۲۰۰۸ با خرید شرکت ایتالیایی CIFA تحول عظیمی در خصوص تولید پمپ های بتن بوجود آورد و به عنوان برترین تولید کننده پمپ بتن در چین شناخته شد .

بیل مکانیکی زوم لاین

خدمات شرکت زوم لاین:

مجموعه زوم لایون هر ساله با اختصاص %۵ از بودجه سالیانه خود برای تحقیق و توسعه ، موفق به جلب رضایت مشتریان از طریق تولید محصولات و ارائه خدمات پس از فروش مناسب در ۳۰ کشور دنیا گردیده است . این شرکت از ابتدای تأسیس همواره از رشد %۶۰ افزایش تولید و توسعه بازار در سـال برخوردار بوده و در سـال ۲۰۰۹ در بین ۱۰ برند برتـر تولیـد ماشین آلات راهسازی دنیا و ششمین شرکت برتر چینی ( از بین ۱۰۰ شرکت سازنده ماشین آلات ) قرار گرفت و در زمینه تولید جرثقیل مقام ششم جهان را به خود اختصاص داد .

دارا بودن ۱۳ محصول اصلی و ۶۶ خط تولید مجزا و ۴۵۰ نوع محصول مختلف ، تولید سالیانه بیش از ۵۰۰۰ انواع جرثقیل و ۵۳۰۰ ماشین مربوط به محیط زیست و پاکیزگی ، نشان دهنده بالاترین نرخ فروش در بازار چین می باشد .امروزه شرکت های چینی با تولید محصولاتی با کیفیت مناسب ، خدمات پس از فروش مطلوب و کاهش قیمت قابل توجه نسبت به دیگر رقبا ، جایگزین مناسبی برای دیگر برندها می باشند.

فروش قطعات بیل مکانیکی زوم لاین در شرکت بازرگانی دناما:

تیم دناما مانند همیشه معتقد است که بهترین مرجع برای مقایسه بین برند های مختلف از جمله: دوسان ، کوماتسو ، هیوندای ، هیتاچی ، ولوو و … مصرف کنندگان این ماشین آلات است و در کنار این عزیزان ، متخصصان دناما با توجه به تجربه چندین ساله خود در این زمینه ، تمام تلاش خود را میکنند تا مرجعی مطمئن برای پیمانکاران عزیز باشند.

شرکت دناما مفتخر است که محصولات مجموعه زوم لاین شامل بیل مکانیکی زوم لاین ، قطعات بیل مکانیکی زوم لاین و ماشین آلات راهسازی شرکت زوم لاین را با کیفیتی متمایز به بازار و مشتریان خود ارائه نم

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *